expect the unexpected, visit @ur own risk!!!

Monday, January 24, 2011

Music Monday- Morning Has Broken



love, love love this song...if song can be describe as beautiful this is the one song that i would label as one.
morning is definitely the best time of the day...whenever i managed to get up that early that is...;P


Come join Music Monday and share your songs with us. Rules are simple. Leave ONLY the ACTUAL LINK POST here and grab the code below and place it at your blog entry. You can grab this code at LadyJava's Lounge Please note these links are STRICTLY for Music Monday participants only. All others will be deleted without prejudice.


PS: Because of spamming purposes, the linky will be closed on Thursday of each week at midnight, Malaysian Time. Thank you!

13 comments:

  1. Oh, I could never forget this song. When I was a child, my parents played this song in our stereo EVERY MORNING. Well, as the title says, morning has broken.
    Happy MM!

    ReplyDelete
  2. hahaha...kind of a wake up call for u hey!!
    Happy MM to u too C.A.T

    ReplyDelete
  3. Brilliant love it brings back fond memories :-)

    ReplyDelete
  4. Yup definitely a classic from Cat Stevens a.k.a Yusof Islam.

    Happy MM Aida!

    ReplyDelete
  5. weeeh i love this song... so country haha
    but honestly... i really really love it
    thanks for sharing
    Happy MM

    ReplyDelete
  6. awww..I soo love this song!!Makes my day a happy one^_^

    Thanks for dropping by!

    ReplyDelete
  7. Thank u Bethere2day, Namz, Bluedreamer27 & Clarissa for to spare ur precious time dropping by at this page & thank u for loving the song that i pick too! Happy MM guys!

    ReplyDelete
  8. I could have sworn I commented on your blog here Sunny..

    Anyway.. welcome to MM and I hope you make lots of new friends by joining...

    I remember singing this song in our school choir as a warm up song.. ah those were the days...hehhe

    Happy MM and thanks for playing this week!

    ReplyDelete
  9. hehehe...probably in ur sleep Lady J...:D
    & thank u for dropping by this humble blog, yeah i did make quite a few friends actually.

    yeah the song is kinda nostalgic isn't it. & i w sure will join in the MM fun whenever possible. thank u for the brilliant idea.
    c u again on MM next week! :D

    ReplyDelete
  10. oh, my god! i love this song. been singing this on my mind...

    ReplyDelete
  11. yep the kind of song that would stick on ur mind doesnt it...
    thanks Elvira, have a great weekend!:D

    ReplyDelete
  12. It has been a long...long time since I last heard this. Great choice and song...

    ReplyDelete

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...